Hm, traskade precis in på Spray för att kolla mailen och blev förvånad när jag mötes av den nya förstasidan. Den förra var väldigt rörig, men den har varit ganska stilbildande för dylika sajter och x antal svenska forum/liknande sidor.
Vad händer nu - är detta det "nya" utseendet som ska gälla framåt ett tag?
Spontant känns det som om man sneglat [alltför] mycket åt Macen o dess gränssnitt, eller kanske bulliga XP?
Menar inte att Spray leder utvecklingen på något sätt, men de har onekligen legat i framkanten sett till utveckling av tjänster som nått de bredare massorna - spraydio osv.
Tveksam till typsnitt, radavstånd och elementplacering - sidan blir lite för luftig och blek på något sätt, jag får ingen riktig överblick/saknar ett blickfång, det tar några sekunder innan min blick hittar ngt att fastna på.
Sedan tycker jag att deras mer distinkta färgkodning för de olika avdelningarna funkar, men undrar var det inte får gälla bakgrunden också? Personligen förknippar jag inte Spray med rosa och jag tycker det skär sig ibland med ämnesfärgen (vad har för övrigt hänt med giraffen?).
Det gör jag! Jag va på en intervju eller vad man ska kalla det hos dem och testade deras sida och lite annat och som tack fick man biobiljetter och lite sådant och även ett block och penna och båda var rosa :)
262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e