Jag förstår att det känns lite rörigt, för det är inga riktiga kontraster i sidan.
Nu tog jag mig friheten att leka lite med olika plattor, för att minska rörigheten. Nu kanske det blev lite fööör mycket, men du kanske kan jobba vidare på den idén.
3 svar · 278 visningar · startad av costodia
jag gör hemsida åt en person, och är själv väldigt nöjd med sidan, men hon och de som besökt den, tycker att dne inte är tillräckligt tydlig, först så ville hon ha större text men sedan ändrade hon sig och ville ha annan bakgrundfärg än vit, min spontana reaktion var att all annan färg är vit som bakgrundfärg skulle inte vara snyggt, adressen till sidan är http://www.sveriges.com/gunnarsson/default.asp
känns som jag är i ett dilemma.
Jag förstår att det känns lite rörigt, för det är inga riktiga kontraster i sidan.
Nu tog jag mig friheten att leka lite med olika plattor, för att minska rörigheten. Nu kanske det blev lite fööör mycket, men du kanske kan jobba vidare på den idén.
tack, jag tycker dne är tydligare redan, och jag ska jobba vidare på den, tack för en bra grund.
Har sagt det för och säger det igen!
...det är inte fel att använda färg så länge det inte är passtellfärger, folk har färgskärmar idag och färger gör saker mycket tydligare