Ska loggan användas på trycksaker så kan det ju vara bra om det bara är svart. Lite billigare då.
Annars så skadar ju inte lite färg, kanske spara texten svart men ha en färg på linjen?
Testa lite olika alternativ.
Min första tanke var konstigt nog hästmat :) Tycker inte att den känns så mycket massör och hälsoprodukter tyvärr. Hmm testa något annat typsnitt tycker jag, men har tyvärr inga förslag just nu.
Har haft tankar på att bara byta typsnitt på "hämta nya krafter". Typsnitt överlag är inte min starka sida så om ni har några förlag är dom välkomna. Risken är att den kan bli för "plottig" om man använder ett för "rörligt" typsnitt.
"Corpus" är latin och betyder "Kropp"
switch: Du får gärna förklara hur du kan förknippa den med just hästmat! :)
Du kanske kunde ha någon liten bild som förknippar den med jsut massage.. Några händer kanske.. =)
I vissa fall har jag tänkt att ha den ovanpå en bild så jag vill gärna hålla den så stilren som möjligt. På min hemsida ( http://www.relaxed.at/corpus/ ) har jag redan rätt mycket bilder som förknippas med massage, likaså på mitt presentkort har jag en tonad bild (den som finns på min sida "om mig").
xtreme: Jag vet inte riktigt vad det var som fick mig att tänka på hästmat alternativt hundmat vid första anblicken, men det måste vara typsnittet som ger mig konstiga vibbar.. känns liksom för "starkt" för massage och hälsokost om du förstår hur jag menar.
Jag satt och testade lite med olika typsnitt. bifogar en bild på lite exempel. hoppas att det är något du kan inspireras av.
/t
259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e