Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg
SugarDaddy skrev:
Ville mest få till lite "schwung" i loggan, tyckte det saknades ngt, mer mellanrum mellan bokstäverna & fixa skuggan & så - kanske "helt" annan färg på Z:at och lägga mer bakom också?
Eller något helt annat ;)
/Mange
Fixar det om en stund. Har du något emot om jag tar ditt Z?
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inläggVad använde du för font? Om du inte ritade det helt själv. :)
Np - Jag använde fonten Pepita MT till Z:at. :)
/Mange
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inläggJag tycker den är för stor. Det ger inte något proffsigt utseende.
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inläggLagt till en omröstning. Rösta!
EejickMedlem sedan mars 2001895 inlägg Jag tycker att den känns lite sådär. Du borde nog ta bort atommodellen eller vad det är. Det blir så upprepat att ha den innan, som prick över i:et och som punkt. Innan är tillräckligt.
Annars diggar jag Z:at som är på den senare. Det ger kraft och man blandar inte ihop det med ett "e" som man gjorde tidigare :)
.E
Tengblad skrev:
Jag tycker den är för stor. Det ger inte något proffsigt utseende.
Det är inte meningen att den ska ha allt för proffsigt utseénde, sidan är för ungdomar och inte fackmedlemmar. :)
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inläggNu har jag försökt uppfylla allas krav. Frågan är bara vad tycks?

Jag har tagit bort atommodellen, gjort bredare mellanrum, bytt färg på Z:at, plus lite blänk. :)
tycker hela loggan är lite "för mycket"....
CCyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg Jag vet att du kommer att slå mig nu, men nu tog du i lite för mycket med mellanrummen mellan bokstäverna. :e
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inläggBättre?

Vad tycker ni om guldet? Stanna eller försvinna?
CCyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg Lite bättre (går nog att dra ihop liiiite till)... fast... Z känns fel ändå liksom... kanske är det färgen på loggan eller nåt.
##L#Medlem sedan juli 20021 363 inlägg Uä .. nu har det spårat ur fullständigt .. det bästa förslaget av dessa var helt klart det första ... dock är även det, som jaremannen påpekade, lite "för mycket"...
För mycket "joxxs" helt enkelt :)
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inläggTyckte också det såg konstigt ut med guld-z. Provar att
ta det likadant som alla andra bokstäver fast i en annan
färg.
Utan guld, lite kortare mellanrum, plus en ny färg på Z:at.
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inläggVARNING TILL ALLA! Om ni tyckte ett litet z såg ut som en
tvåa och störde er på det, ladda inte ner fonten Alpha Niner.
Stort Z ser ännu mer ut som en tvåa. :e

Hm, bättre med mellanrummet mellan bokstäverna, men varför inte lägga Z:at bakom övrig text och "dubbelskugga"?
/Mange
Skulle aldrig gjort det där Z:at, börjar få dåligt samvete.. ;)
CCyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg Japp, nu funkar mellanrummet bra *nöjd* Kanske prova göra Z lite mörkare, åt det orangefärgade hållet om du vill att det ska bryta av men ändå hålla ihop (det var därför jag inte gillade guldet). Ser mer enhetligt ut med samma typ av vita ram runt.