webForumDet fria alternativet

Bilder för "presentation" och "meritförteckning"

Design & grafik

10 svar · 493 visningar · startad av Skarre

Medlem sedan apr. 20012 427 inlägg
Frågan#1

Jag håller på med en liten sida där jag presenterar mig själv (skoluppgift) och har en liten fyrkant på varje sida där jag tänkte lägga in en bild som relaterar till sidan, men jag behöver förslag. Vilka motiv eller figurer etc. sammankopplar man med orden "presentation" respektive "meritförteckning".

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

meritförteckning, kanske en bild på en del av en pärm?

Nu har jag lagt in en bild föreställande några dokument sammanhållna av ett gem, på meritförteckningssidan, men jag behöver fortfarande idéer på bilder för presentationen. Deadline för projektet är 17:00 i dag! :)

Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg

lite sent att skriva alltså.. :) men bättre sent än aldrig. prova med typ ett papper och en penna. ungefär som edit-ikonen här på wF.

För att ni ska förstå vad det rör sig om så kan ni titta på sidan här. Deadlinen är förlängd till på måndag så den är inte färdig ännu, men bilderna jag snackar om är alltså dem i den lilla rutan till vänster. Meritförteckningsbilden är jag nöjd med, men de andra två är jag väldigt osäker på.

duger det inte med den du har eller?

Nexus86 skrev:

duger det inte med den du har eller?

Jo det får bli den om jag inte får en bättre idé. Jag är dock ute efter den något mer sofistikerade och seriösa stilen som i bilden på meritsidan, och den humoristiska bilden på presentationssidan passar då inte riktigt in. :)

prova med en powerpointikon :e

har faktiskt ingen aning men om jag hittar nån så säger jag till.. Vad fick du den du har nu ifrån?

Nexus86 skrev:

Vad fick du den du har nu ifrån?

Sök efter "bullhorn" på Getty Images.

Prova med "sandon0092s". Också från Getty Images. Men kom
ihåg att om du vill ha dom lagligt måste du betala för dom på
Getty Images.

Fick du förresten domänen också av skolan eller? :o Fan va schysst!

424 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
298 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)