Läckra!
Jag tycker vissa av dom var lite otydliga dock, man såg inte riktigt vad smileyn gjorde. Det bör du nog försöka förbättra.
16 svar · 505 visningar · startad av D-M_R
Ritat egna smajlisar. Svårt som attans. Särskillt när man är programmerare och inte grafiker :)
Men skulle gärna få några tips på förbättringar/förändringar.
Läckra!
Jag tycker vissa av dom var lite otydliga dock, man såg inte riktigt vad smileyn gjorde. Det bör du nog försöka förbättra.
mm ... kan du säga lite närmare vilka som är mest otydliga?
svårt för mig å se eftersom ja gjort dem å vet exakt va de gör :)
därför jag behöver feedback :)
detaljer...
en sak som jag sag pa glad (tror jag) smileysen, ar att han ser ledsen ut med ogonen... gor mindre, lodrata ogon...
mkaj. ska titta på det. tack för tipset.
De såg bra ut i stora hela. Den röda, arga smilysen kanske skulle få en lite ljusare röd ton då man hade svårt att urskilja de svarta konturerna.
Kanske borde du öka dem lite i storlek.. De var riktigt små. Men små pixelbilder är ju cute!
.Err
tack för tipsen.
de är så små för att passa till mindre texter tex verdana 10pt eller liknande ... det gör ju det hela svårare att få dem tydliga :) därför jag behöver hjälp och tips.
Hm ... Passar på att utnyttja samma tråd! :)
Vad tycker ni om mina smilgubbar då?
http://member.webforum.nu/522/
Jag vet att en av dem är väldigt lik :OO, svårt att göra en som är lite "busig" på annat sätt tycker jag ;)
urgrymma :) gillar dem. känns samma stil ungefär som de på vBulletin.
(du har ju dock 15x15 å ja bara 13x13 så du har fusk för du har mer pixlar att utnyttja!)
:OO <-- den smajlin har jag alltid sett som "indifferent". Likgiltig, mediåker ... lite uttråkad. Rolleyes liksom. Om du förstår.
:p
:P
de känns mer busiga tycker jag :)
D-M_R skrev:
urgrymma :) gillar dem. känns samma stil ungefär som de på vBulletin.
Tack! :) Hoppas att det inte gör någonting att jag snor en del av din tråd ;)
Jag har alltid betraktat :OO som att man har konstaterat något självklart eller är ironiskt eller liknande, och :p samt :P har jag betraktat som retsamma :)
Viking:
Håller
på att ramla eller han han ramlat och håller på att rulla tillbaka :q
Nicrosoft skrev:
Viking:
Hållerpå att ramla eller han han ramlat och håller på att rulla tillbaka :q
Mjo, den blev lite konstig :(
Har gjort några nya nu och redigerat bl.a. https://www.webforum.nu/member/Viking/hm.png ...
absolut tuffa :) tänker sno dem som ja sa i PM:et :)
några som jag saknar:
- helt jävla as-förbannad röd av illska (tycker bara "mad" ser lite småarg ut)
- jätte jätte jätte-ledsen. gråtande.
- en som stirrar. med STORA ögon.
:)