Man måste väl installera den svenska verren av PS då :q
Vet någon om man kan ladda ner något slags plugin så att photoshop blir på svenska istället frö på engelska?
7 svar · 435 visningar · startad av Webbler
Vet någon om man kan ladda ner något slags plugin så att photoshop blir på svenska istället frö på engelska?
Man måste väl installera den svenska verren av PS då :q
mmm. photoshop är vad jag vet inte så skalbart att man kan lägga in en språkmodul och få det översatt...
Plug-ins eller filter som *host* svenska versionen har. iallafall plug-ins är några andra personer gör och om dom har gjort svenska versioner av pluginet får du kontakta företaget :e
Nej, det finns inget som översätter. Vill du ha svensk version får du skaffa det.
ah! nu förstår jag frågan.. du kan köpa.. nej det kan du inte alls för det finns ingen nyare :) men du måste köpa svensk version eller upgrade (när 8.0 kommer) :e
nope ps e elakt...dom vill bara tjäna en massa stygga pengar på skit...går å göra en massa fint i paintshop pro å :P
Den svenska versionen är lite dyrare än den engelska, men det kan det ju vara värt om man behöver svenska eller inte förstår engelska så bra. Själv kör jag med engelsk version då Adobe släpper uppdateringarna till engelsk version mycket snabbare än de övriga språken.
Billigast är ju att uppdatera när nästa generation släpps, då rör det sig inte om mer än några hundralappars skillnad.