Mm, har själv undrat lite på om jag inte kapat för mycket på e:t, men vissa stunder tycker jag det är jättesnyggt och andra att det suger apa.. :) Lite tveksam till om jag ska ha pilen över i:et tillsammans med symbolen - kanske lite för mycket, separera dem och enbart använda pilen när namnet står självt?
Samma lika med symbolen, färgerna är klara men velar över resten.
ett par tankat
Skippa de två oranga pilarna, kör pilen och glaset. Antingen kanske du kan göra pilen/glaset som pricet över i:et eller gör om o:et på slutet till ett förstorningsglas. Jag tycker också att du ska göra de små e:na lika långa i bredd/nederkant som övrig text.
Det går inte att sätta fingret på det, men det känns osymetriskt. Symbolen och texten är inte i harmoni med varandra. Känns som symbolen är för stor och för plottrig. Supersvårt att förklara, har bara en känsla "nej" över det.
Senaste utkastet är helt OK!
..dock håller jag med några av föregåeende talare; dessa e ser halva ut, kan du inte lägga på lite på underbettet på e´ena? :)
mycket mycket bättre! det andra utkastet var mycket fint.
jag håller med dom som talat om nedre strecket på bokstäverna E, men av en annan orsak. Det påminner mig om ett av de vanligaste fonterna på nätet som ger en amatörisk känsla. dock ser jag att det inte är det typsnittet du använt för resten av bokstäverna är annorlunda.
Det kanske är få personer som har en sådan långsökt association men det är mitt intryck av e:na. ge oss en version med "vanliga" e så får vi jämföra osv..
eller ok.. såg inte helt perfekt ut vid en närmare titt.. men jag tror jag vet varför..
prova sänka de vågräta strecken i mitten. det är för långt avstånd där..
266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e