Quid Medlem sedan juni 2000 6 022 inlägg Frågan 11 aug. 2002 22:09 #1 Jag och en kompis har ett enmannaband som spelar Hårdrock.
Jag har gjort en logga till vår webbplats.
Vad tycker ni om den? Vi tycker att den håller, vad tycker ni?
S Sico Medlem sedan maj 2000 2 597 inlägg klart den håller. Eftersom det är ett hårdrocksband så ska man ju ha en hård logga. Vad passar inte bättre än rosa?
den ser riktigt flashig ut. <- Quid :e
hähä
S SPiN Medlem sedan mars 2000 7 896 inlägg Är det inte ett tvåmannaband då? :e
Jag gillar också loggan. :)
Quid Medlem sedan juni 2000 6 022 inlägg Nej. vi är ändå ett enmannaband. Fast ska vi inte koncentera oss på loggan istället?
D d@le Medlem sedan juni 2001 329 inlägg jorå, den var väl fin, men om den ska passa in på webbplatsen, ska de verkligen då vara en vit rundning på kanten/ramen på bilden?
Quid Medlem sedan juni 2000 6 022 inlägg Den är inte vit, den är rosa, och den är det för att loggan ska glida över till samma färg som resten av sidan har.
Y yaz Medlem sedan maj 2002 1 028 inlägg måste erkänna (utan att antyda något annat än det jag säger) att detta var den snyggaste loggan av dem jag sett Quid presentera.
bra jobbat quid, du blir bättre o bättre ;) :e
D d@le Medlem sedan juni 2001 329 inlägg menade givetvis rosa ;) men som sagt, annars är den helt ok :)
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Bara jag som inte vet vad metel är för något?
Om loggan / loggorna vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Inte riktigt min stil om jag säger så... ;)
Mvh,
Ekström Medlem sedan feb. 2002 2 594 inlägg Tror det ska stå metal. :e
Quid Medlem sedan juni 2000 6 022 inlägg Nej, det ska det inte, metel är lite mildare form av metal... och det metel som vi lirar :)
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Tycker båda var fina... rätt roligt också!
Å jag har inga problem att två personer gör ett enmannaband, för tänk om det är en och samma person, fast med personlighetsklyvning?
Allvarligt, retas inte med min moderatokollega. :e
2
Tvåan va snyggare som en logga...........OCH banner
# #L# Medlem sedan juli 2002 1 363 inlägg Säg säger bara Hårdrock + Rosa logga... stå på dig killen detta kan bli nått :bire :e