webForumDet fria alternativet

Efterlysning

1 svar · 426 visningar · startad av LeJa

LeJaMedlem sedan apr. 2000124 inlägg

Hejsan
Ett av mina små extraprojekt under sommaren har varit att lära mig göra mailmallar för OutlookExpress.
Detta gör jag genom en mailinglista med cirka 50 medlemmar.
Jag har nu kommit fram till min slutuppgift och fantasin har tagit slut.
I uppgiften ingår att använda 12 bilder (alla i samma format) och jag kommer inte på 12 bilder att göra. Tänkte därför ge mig ut och leta lite freeware på nätet men så slog det mig.....
Kanske finns här någon som har byrålådan full av bilder som skulle kunna låna mig 12 stycken för denna uppgift.
Självklart kommer det mycket klart framgå vems bilderna är och att det är ©skyddade. Jag har även möjlighet att länka till er personliga sida i själva uppgiften.
Eftersom det här är ett litet hobbyprojekt för mig har jag inte råd att gå ut och köpa 12 bilder för bara denna uppgift utan måste hålla mig till 0-budget.
Så har du bilder, inskannade eller gjorda på datorn som du kan tänka dig att låta mig använda samtidigt som du får lite reklam för dina verk hör av dig.

------------------
LeJas samlade....
LeJaPunktNu
LeJa

CyberPetMedlem sedan dec. 19993 696 inlägg

LeJa, när jag läser ditt inlägg tänker jag mig antingen 12 bilder som är som rubriker inför ett "nyhetsbrev" eller fotografier som om det vore illustrationer till artiklar, typ veckans typsnitt, veckans site (skärmdump), veckans program etc.

Du får väl klura lite mer, kommer du på ett tema eller så kanske jag kan hjälpa dig.

------------------
/Petra
Macälskare gör det i kubik

Genererad på 372 ms · cache AV · v20260730165559-full.f96bc7eb