Jag måste bygga en hemsida åt vårat basketlag. Det har funnits ett antal men ingen har blivit så välbesökt och jag tror det beror på desingen, och då inte att den varit för ful. Jag tror det är så att den är för avancerad för de besökare vi har, då folk som inte är vid datorer så mycket.
Finns det några tips om hur man kan göra en hemsida enkelt och stilren. Jag behöver hjälp för jag blir alltid missnöjd när jag försöker göra "fula" sidor för att dom ska vara enkla...
Att hitta fula sidor på internet kan inte vara svårt.
Men välbesökta sidor hittar du ex på Aftonbladet.sesunet.se
och så vidare, ta en välbesökt site och kolla in deras struktur och innehåll. Gör en ny sida till klubben och ha med något vettigt på er sida. Vad var det för adress till er avancerade sida, är ju lättare om man har ref matrial i komentarer
Jag gillar design 5. Men funderar lite över om du kanske inte skulle kunna plocka upp lagets färger i designen på ngt sätt.
Eller det kanske är det du har gjort :)
Leja: Jag tar inte upp lagets färger, men jag gillar inte att göra hemsidor med dom... vinröd och vit, jag tycker det är dåliga färger att jobba med :)
Ursprungligen av RinaldoJag måste bygga en hemsida åt vårat basketlag. Det har funnits ett antal men ingen har blivit så välbesökt och jag tror det beror på desingen, och då inte att den varit för ful. Jag tror det är så att den är för avancerad för de besökare vi har, då folk som inte är vid datorer så mycket.
Kan det inte bero på andra saker, t.ex. att sidorna inte uppdateras tillräckligt ofta eller att innehållet inte är intressant? Se till att det blir roligt att gå in på sidan så kommer folk göra det, oavsett om den är rörig och ful eller välstrukturerad och vacker.
272 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e