Har du möjlighet att lägga en skärmdump av hur du vill att det ska se ut?
Jag ser en del grafik med Netscape, men jag vet ju inte om det fattas... ;)
Fast jag tycker att bakgrunden är lite väl mörk för att ha svart text på, dessutom verkar inte länkarna till vänster fungera för mig. Scrollningspilarna funkar däremot som de ska. :)
------------------
Alla rättigheter kopierade. All reservering förbjuden.
Det ska vara en bakgrund bakom kiosken-bannern överst och en bakom de två mindre bannrarna nederst. Länkarna funkar inte heller i Netscape. Bara problem...
Hm. Jag hjälper inte folk som snor andras skript..
Det där scrollskriptet är inte ditt (exakt samma skript finns på bratta.com). Om du har problem med att läsa engelska så kan jag översätta.
Copyright (C) 1999 Thomas Brattli
This script is made by and copyrighted to Thomas Brattli at www.bratta.com
Visit for more great scripts. This may be used freely as long as this msg is intact!
I will also appriciate any links you could give me.
Jag ser inte copyrightmeddelandet i din källkod vilket betyder att du inte får använda skriptet gratis.. lägg till meddelandet FORT eller skriv dina egna skript. Wannabe.
Redigering:
Du har t o m snott hans rubrik.. DÅLIG stil.
Scriptet har jag fått av en kompis och är det så att han har tagit det därifrån så ska jag anturligtvis lägga in copyrighttexten som du sa.
Angående rubriken så har jag aldrig varit inne på sidan du skrev om och har verkligen inte snott nått därifrån.
Sidan är nertagen nu ja. Det var väl det du ville...eller? Jag vill inte ha en sida med snodd kod på och ska rätta till detta innan jag lägger upp den igen. För övrigt så var det bra att du uppmärksammade mig på att koden var tagen från en annan sida. :)
------------------ ¤ WIBERG ¤
262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25