Hmm, detta låter lite skumt ;) :e
------------------
"When the 500 isn't right, you're in hell, when a Superbike isn't right, it's ok"
Valentino Rossi, Nastro Azurro Honda
14 svar · 528 visningar · startad av Togge
Har du Adobe In Design
kontakta mig i så fall
på icq: 83033776
------------------
(: Togge :)
Hmm, detta låter lite skumt ;) :e
------------------
"When the 500 isn't right, you're in hell, when a Superbike isn't right, it's ok"
Valentino Rossi, Nastro Azurro Honda
Adobe InDesign är en kommerciell programvara så du får nog köpa programmet om du vill ha det, för så vitt jag vet finns inte programmet som demo.
Vill du ha hjälp med programmet går det bra att fråga i detta forumet.
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
Han har inte sagt att nån ska ge det till honom, han har bara frågat om någon har det......... så skall de kontakta honom, ni kan juh inte döma honom för att han frågar om det är någon som har det..
------------------
"Atombomben kommer aldrig att kunna sprängas
- och jag talar som expert i ämnet sprängmedel."
Amiral William Leahy, 1945.
Jag har det både på Svenska och på Engelska men jag är inte så duktig på det. :e
Oakman>> Blandar du inte ihop det med nåt nu??? :q
Indesign och Photoshop är ju två helt olika typer av program.
Ehh har ingen aning om vad jag snackar om faktiskt... photoshop fixar biffen. Den saken är klar. :h
------------------
//Oakman
:l
Togge vill nog att nån ska skicka det till honom...(som om ingen fattat det :e )
jag har indesign 1.5...
------------------
McMiller a.k.a Visslaren
Nog för att Photoshop klarar mycket, men att tackla ett dtp-program som InDesign är nog att begära för mycket... :e
------------------
It's better to burn out than to fade away!
There can be only one!
Jag förutsätter ingenting, men jag var vänlig nog att påpeka att han kan inte förvänta sig en piratad kopia om det var anledningen till hans förfrågan.
Är det så att han vill ha hjälp så är det bättre att fråga här än att folk ska skicka ICQ's. Det är ju inte säkert att de som skickar ICQ till honom kan svara på problemet, då är det bättre att fråga hr i forumet då fler kanske svarar på frågan isåfall. Dessutom är det bra att kunna gå tillbaka till wF för någon annan som sett svaren nämnas när de undrar över något problem.
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.