efter att ha varit inne på 'titta på min sida' (eller vad forumet hette) blev jag extremt rädd. alla alster var (enligt forumskrivarna) fula och omoderna och allmänt dåliga. ok att vissa var ganska dåliga men...
så innan jag överhuvudtaget tänkte be om kommentarer där undrade jag om någon kan rekomendera några sidor som verkligen är bra och snygga.
Det finns ju en annlednng till att man skriver ett inlägg som är negativt om en sajt. Det är ju inte direkt för att vara elak, eller pessimistisk, utan på grund av personlig smak, och om sajter verkligen ÄR ful.
Nu kanske wFs medlemmar är lite kräsna, men att vi bara skriver negativa saker om alla sajter är ju lite fel. :)
------------------ Sännäh. Yeah.
Jag har klätt mej fin. jag har klätt mej fin ikväll. Ikväll ska jag dansa. Jag ska dansa, dansa med mej själv.
Ok, jag är väl en av bovarna i dramat, men på senare tid har jag blivit grymt kräsen av mig, vilket har resulterat i lite mer negativa inlägg än vanligt... :)
------------------
"Religionen är det betryckta kreaturets suck, själen i en hjärtlös värld,
liksom den är anden i förhållanden utan ande. Den är folkets opium."
Karl Marx
Jag är väl en av de elakare. För att göra mig (och även en annan elaking vid namn Chainsaw, tror jag nog) glad(a) så räcker det här. Så extremt funktionellt, så oslagbart praktiskt! Att det inte är så överdrivet snyggt är en ointressant bisak.
Vidare tycker jag per definition att oelbals länkar suger ;)
------------------ These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust.
Spango har ganska rätt här. Google har en oerhört spartansk design. Samtidigt är den stilren, praktisk, funktionell och utan något som helst larv. Att lägga in en flash-animation på en sökmotor eller göra den översvämmad med reklam (se vilken annan sökmotor som helst) vore bara fånigt.
------------------
Överraska din chef: kom till jobbet i tid idag.