AandreMedlem sedan sep. 200069 inlägg kim, det heter spejsad. Inte spacad. har du blivit för gammal ;)
"Ja det vore fan tufft vetty. En sån fotpollsplan och sånna krejjer vetty. Kanse söpa sej t-shirts och pilla sej zigenar palle. ja du dra helvete hej..."
Leifi... eh... ;)
------------------
"In order to crush the system, you must first use the system."
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggOoh shit, numera ska man ju stava som det låter. Det glömde jag bort. ;)
------------------
Burr, som Kasper sa.
Kim, Peking? ;)
------------------
per@mediatropix.com
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggNix, Peking suger. Det ska vara Halmstads BK :e
------------------
Burr, som Kasper sa.
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggJag måste säga att det är tungt att bo i Katrineholm när "alla" håller på just Peking. Sen kommer Kim där och säger "HALMSTAD BK!".
Då kan du ju ge dig på att dessa pekingeser ska ha skjuts av mig till Norrköping för att kolla på IFK-Halmstad. Det är ju så lagom kul om HBK åker på stryk. Jag och en hel bil full med dessa mojjar. *ryser*
:e
------------------
Burr, som Kasper sa.
HHazzeMedlem sedan jan. 20002 453 inlägg
Jag måste säga att det är tungt att bo i Katrineholm när "alla" håller på just Peking.
Jag känner ungefär likadant tror jag. Inte många som håller på Bajen och Red Hawks här i Värmland. Helt obegripligt men ändå ;)
------------------
Nu tänder vi stjärnan på Söder, den lyser i grönt och i vitt, den flammar för systrar och bröder, och laget som är ditt och mitt... forza bajen!
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggMen hur många fotbollslag av högre rang har ni i närheten av Värmland?
Norrköping ligger 5 mil från Katrineholm.
------------------
Burr, som Kasper sa.
HHazzeMedlem sedan jan. 20002 453 inlägg Hmm... Degerfors :e
------------------
Nu tänder vi stjärnan på Söder, den lyser i grönt och i vitt, den flammar för systrar och bröder, och laget som är ditt och mitt... forza bajen!
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggÅåååhåå :e
------------------
Burr, som Kasper sa.
Ccarl_xMedlem sedan mars 20001 858 inlägg Någon som ha fler tips?
------------------
Carl X