webForumDet fria alternativet

Telia???

Design & grafik

8 svar · 503 visningar · startad av Alpha II

Medlem sedan maj 20002 993 inlägg
Frågan#1

Tycker inte ni att Telias hemsida är hemsk?

Medlem sedan dec. 19992 555 inlägg

Jo. Skrev jag också och påtalade för webmaster, och han/hon höll med mig. Arbete pågår för att åtgärda (enligt vedebörande).

Går inte ens att använda med Linux / NN. Helt värdelös.

Man kan väl bara hoppas att man får se mindre av sådan skit i framtiden. Bl.a. Boo.com (se annan tråd) har ju visat att sådana typer av sidor inte är speciellt företagsekonomiska.

------------------
Robban < robban@lipogram.com >

Medlem sedan maj 20002 993 inlägg

Jag fattar inte vad det är för fel på boo.com! Jag tycker det är rätt så skyst design!

------------------
<!-- ALPHA II -->

Medlem sedan dec. 19996 592 inlägg

Jag orkade aldrig vänta på att boo skulle ladda.. dessutom öppnades siten i ett popup fönster.. mycket jobbigt.

------------------
M a tti Kolu
Qui tacet, consentit.

Medlem sedan maj 2000376 inlägg

Nu har Telia i alla fall plockat bort den där störande funktionen med texter som flyger omkring, så nu behöver man inte få magsår pga sidans stressfaktor i alla fall.

Medlem sedan dec. 1999693 inlägg

jag tycker det verkar som om sidan är något som det bara slängt ihop, med ett dåligt yttre och bättre inre . . . :(

------------------
Erik Alfredsson Y2K
banan.erik@home.se
alfredssons.com

Medlem sedan jan. 20002 453 inlägg

Jag gillar inte Telias hemsida heller. Den är inte speciellt användarvänlig. Däremot gillar jag Tele2's hemsida. Den är enklare och mycket snyggare.

------------------
//
<title>Hazze</title

Medlem sedan juni 2000144 inlägg

Sidan kanske inte är den bästa men nya loggan e mycket snyggare jämfört med den gamla.

Medlem sedan feb. 20003 100 inlägg

nånting som stör med telias hemsida är alla bilderna som tar evigheter att ladda...

------------------
j a n s
h e m s i d a
m a i l

266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
116 ms — ändringar (db)