startade upp Indesign CS5 idag för första gången idag och när jag kommer in i programmet är inte verktygslådan eller paneler framme. Provade trycka tab-tangent men inget händer. Är inget sådant i dom andra programmen.
Kan i och för sig gå in i menyn window och bocka i dom paneler jag vill ha men jag vill gärna ha den som är som standard.
Om du menar lägena Preview, bleed mfl. Provade välja där men det förändrar inget med panelerna. Störigt! Jag hade upp Indesign tidigare idag och då var alla paneler framme som vanligt. När jag senare idag startade upp programmet så startades det upp utan paneler och verktygslåda och ej heller den där startrutan som kommer fram där man kan välja dokument.
Adobe® Configurator is a utility that enables the easy creation of panels (palettes) for use in Adobe Photoshop® CS4, Adobe Photoshop® CS5 and Adobe InDesign® CS5. Configurator makes it easy to drag and drop tools, menu items, scripts, actions, and other objects into a panel design, then export the results for use in Photoshop or InDesign.