Vad tråkigt, det verkar som att eventet i Östersund för några år sedan var en engångsföreteelse. Trist, för det var helt tjockt på evenemanget då vill jag minnas. Östersund är ju otroligt hett (för sin storlek) vad gäller fotografer och mediaproducerande företag i både liten och större skala.
Jag kollade på Adobes Launch Broadcast för ett par veckor sen och blev väl inte överväldigad av nyheterna.
Moderskeppet har lagt upp lite filmer med nyheterna i cs4, men jag har inte hunnit kolla igenom ännu. http://www.moderskeppet.se/photoshop/cs4/
Har inte hunnit kolla priserna ännu, men förr så kunde man ju spara en hel del på att beställa en amerikansk version direkt från USA. Men efter vad jag hört så ska dom jämna ut priserna fr.o.m cs4.
Tråkigt att Stockholm blev fullbokat så snabbt.
Jag har varit på många av Adobes olika seminarier och tycker dom är riktigt bra.
Ofta har dom kända gästföreläsare som Scott Kelby och Julienne Kosta.
Jag har för mig att jag försökt installera CS3 när jag hade xp och att det ej funkade. När jag fick Vista så fungerade installationen. Stämmer inte detta..har jag missat något?
Vi har CS3 på alla xp maskiner på jobbet.
Däremot fungerar inte alla CS3 på Vista om man inte laddar ner uppgraderingar av Acrobat Pro så man får minst version 8.1
Men i dom senaste CS3 har Acrobat Pro 9 ingått.
Jag har för mig att jag försökt installera CS3 när jag hade xp och att det ej funkade. När jag fick Vista så fungerade installationen. Stämmer inte detta..har jag missat något?
och du frågade inte adobes support varför det inte gick att installera... ;)
och du frågade inte adobes support varför det inte gick att installera... ;)
ROFLOL
Nä, han slängde nog sin master collection istället. :e ;)
Har kollat lite priser nu och det verkar som att ryktet att priserna i USA skulle höjas för att match priserna här inte stämmer.
Man kan spara ca 5000 kr på att beställa CS4 Design Premium från USA istället från någon svensk leverantör.
264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2