LoLo: I första inlägget står det att man inte får använda toningar i bilden. Går inte trycka sånt.
Tycker det är dåligt med feedback och respons i tråden. Var är alla kreativa wF:are?!
89 svar · 23 928 visningar · startad av Spook · sida 5 av 5
Det har snackats mycket om att skaffa fram plagg till försäljning där överskottet av detta skall bekosta lite av wF's drift. Plaggen är klara och väntar bara på motiv för flocktryck. Vi utlyser därför en designtävling där vi vill ha fram ett trevligt tryck. Det finns lite regler för denna tävling, dessa är: \- Trycket skall vara vektoriserat. \- Det skall bara vara rena färger, alltså inga som
Läs frågan i sin helhet →LoLo: I första inlägget står det att man inte får använda toningar i bilden. Går inte trycka sånt.
Tycker det är dåligt med feedback och respons i tråden. Var är alla kreativa wF:are?!
Kanske dags att analysera vad vi fått in och skrida till verket.
...har tyvärr inte haft tid själv, fullt upp på jobbet och hemma...
snabbt ihoprafsat
Spook skrev:
Det tycker jag inte.
Spook skrev:
Skulle du själva vilja köpa något av trycken som har kommit in? :)
Jag har en idé nu. Nu ska jag bara förverkliga den.
Oskars förslag går hem på både vit och svart t-shirt. Men som någon annan har sagt så är det valet av font som ska till.
Tyvärr har jag själv svårt med fonter, och kan inte hjälpa till där. Skulle väl vara att man skriver in webForum på https://www.dafont.com och bläddrar genom alla där.
Tycker absolut att man ska ha med en bild i själva loggan.
Tar man en titt på Silvfers bidrag så är en väldigt rolig medan den andra är både kaxig och tung. Måste ju finnas flera som kan knåpa ihop lite bilder så kom igen nu...är mitt upp i en flytt så mitt bidrag kanske kommer senare. Har varit utan nät nu ett tag.