oskars skrev:
Deadlinen är ju för längesen överskriden :h
Nej:
mig själv på första sidan av denna tråd skrev:
Deadlinen är framskjuten, just nu på obestämd tid (men cirkus en månad).
89 svar · 23 929 visningar · startad av Spook · sida 3 av 5
Det har snackats mycket om att skaffa fram plagg till försäljning där överskottet av detta skall bekosta lite av wF's drift. Plaggen är klara och väntar bara på motiv för flocktryck. Vi utlyser därför en designtävling där vi vill ha fram ett trevligt tryck. Det finns lite regler för denna tävling, dessa är: \- Trycket skall vara vektoriserat. \- Det skall bara vara rena färger, alltså inga som
Läs frågan i sin helhet →oskars skrev:
Deadlinen är ju för längesen överskriden :h
Nej:
mig själv på första sidan av denna tråd skrev:
Deadlinen är framskjuten, just nu på obestämd tid (men cirkus en månad).
oskars skrev:
Så kanske? :)
Snyggt! Tror jag gillar den översta bäst. Kan du göra bakgrunden i knappen vit i stället? :)
:)
Idén var bra, men teckensnittet var fult.
Med risk för att bara låta grinig så överlåter jag till dig oskars att prova nåt annat teckensnitt!
Kanske? :)
DanneSt skrev:
Hmmm, kunde inte låta Er tro att jag är grinig bara... ;)
Här kommer några snabba förslag!
Nej, nej, nej. Fungerar inte alls, tyvärr. Det går ju knappt läsa de där typsnitten!
Oskars: Kan man få knappramen svart också? Alltså allt i svart. :D
silfver skrev:
Nej, nej, nej. Fungerar inte alls, tyvärr. Det går ju knappt läsa de där typsnitten!
Joho! w...e...b...F...o...r...u...m.......n...u! :P
Eller? :)
oskars skrev:
Eller? :)
Stiligt. Jag gillar loggan längst upp till höger bäst. Men kanske byta ut .NU-knappen mot den i mitten på första raden? :D
Sen får det räcka. :bire
Ptja, kanske? :)
Jag är ju en stark anhängare av att det är gemena bokstäver förutom F, det är ju hela grejen med wF... ;)
Det första jag tänkte på när jag såg oskars förslag var Prisma Teknik i Tibro. Handens budskap är "Det finns bara en väg till himlen genom tron på Gud och Jesus." ;)
Phorpher: HAhaa, kom igen. :P
Phorpher skrev:
Det första jag tänkte på när jag såg oskars förslag var Prisma Teknik i Tibro. Handens budskap är "Det finns bara en väg till himlen genom tron på Gud och Jesus." ;)
Hahaha! Nänä, förslaget är bra (förutom då det tråkiga teckensnittet...)!
Måsta bara fråga: Varför s.k. flocktryck?
OK, det blir ju ganska läckert med en 3D-känsla osv. Men det är ju en tryckteknik som inte medger nån särskilt stor frihet vid formgivningen. Tvärtom. Har ni kollat på vanligt 4-färgs screentryck?
Flocktryck blir bra. Billigare och går snabbare än massa fyrfärgs-screentryck. :)
Jag gillar loggan i mitten till höger bäst och Dr.Alban säger -"Dä fonka!"
Nej men vad fan! Jag svarade ju på ett inlägg från artonhundrafrösihjäl!
Danne V skrev:
Måsta bara fråga: Varför s.k. flocktryck?
OK, det blir ju ganska läckert med en 3D-känsla osv. Men det är ju en tryckteknik som inte medger nån särskilt stor frihet vid formgivningen. Tvärtom. Har ni kollat på vanligt 4-färgs screentryck?
Om vi skulle köra ett fyrfärgsscreen så vet nog även Du att det blir frågan om att trycka en j-a massa plagg för att det ska bli något av det rent ekonomiskt.
Syftet är ju att ta fram en tröja folk har råd att köpa som även ser bra ut.
Å andra sidan ville jag ha en Lamborghini när jag skulle köpa ny bil, det blev en Volvo.....