JakobJMedlem sedan apr. 200839 inlägg Jag vet inte om det sådant här program finns, men... Jag är ute efter ett program som när man trycker på PrtScn (eller eventuellet en knapp till) printar skärmen upprepade gånger, låt säga varje sekund (+/-), eller något i den stilen, under en tid. Hoppas verkligen att ett sådant program finns.
Tack på förhand,
JakobJ
LoLoMedlem sedan feb. 20072 750 inlägg Det där verkar ju urbra! Har haft ett annat screen capture program, men färgerna blev inte alls bra, kul, tack.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg fraps är skitbra. Du kan ta filmer också :)
QuidMedlem sedan juni 20006 025 inlägg Japp, fraps används väl främst för att "filma" i spel, men funkar utmärkt till att ta massa screenshots också :)
KrikoMedlem sedan dec. 2006382 inlägg Själv gör jag videotutorials i musikproduktion. Använder mig då av ett program som heter BSR Screen Recorder. Klarar video och stillbilder, massor olika codecs, olika "ytor" på skärmen (helskärm, valt fönster, vald yta, "ruta-som-följer-efter-pilen" osv), men först och främst är det kanonsnabbt.
CatZMedlem sedan jan. 20022 440 inlägg Gadwin - Printscreen 4.3 är hur bra som helst och gratis!!
JakobJMedlem sedan apr. 200839 inlägg Finns det någon möjlighet att sänka intervallen mellan printarna till under sekunden?