Auric skrev:
jag letar efter ett program till datorn motsvarande sonyericssons mobilenas Facewarp finns det?
Jag vet att Corel Draw 10 hade något liknande filter, vet inte hur det är med nuvarande version.
14 svar · 1 031 visningar · startad av Auric
jag letar efter ett program till datorn motsvarande sonyericssons mobilenas Facewarp finns det?
Auric skrev:
Jag vet att Corel Draw 10 hade något liknande filter, vet inte hur det är med nuvarande version.
jag kan ju se på din avatar att du borde veta om någon tack för tippset!
vet du var man kan få tag på Corel Draw?
Auric skrev:
vet du var man kan få tag på Corel Draw?
Det är väl inte så svårt att hitta?
http://www.dustinhome.se/ProductDetails.aspx?ProdID=5010094194
Auric skrev:
Faktum är att bilden kommer från Facewarp, jag har tankat ur den från mobilen. :e
ok kunde bara hitta på spanska och det är svårt att tda om man bara pratar engelska tyska och svenska
Goo hette något från Kai's Power Tools
Auric skrev:
ok kunde bara hitta på spanska och det är svårt att tda om man bara pratar engelska tyska och svenska
Jasså? Länken ovan är ju till en svensk utgåva av programmet.
ja men den hittade jag inte själv men nu har jag laddat ner den tack Poteta och Gein
nä den ska jävlas med den spanska versionen iallafall!
Visst är livet en bitch när den olagligt rippade och nerladdade mjukvaran inte fungerar? ;)
mm men jag letar hällre gatis än betalar över 5 laxar
Då får du nog leta efter något program som ÄR gratis.
Exempel på sökning: http://www.google.se/search?hl=sv&q=freeware+facewarp
tackar tackar @nders!
Auric: Om du har Photoshop så heter funktionen "Liquify" (finns i Filter-menyn).
Nu har jag inte provat på Facewarp, så jag kan inte uttala mig om gränssnittet och förfarandet är detsamma, men du kan warpa runt saker riktigt bra med toppenkontroll!