webForumDet fria alternativet

Lite smått och gott - Lindström x 12

Design & grafik

15 svar · 831 visningar · startad av Lindström

Medlem sedan jan. 2003821 inlägg
Frågan#1

Hittade lite gammalt och nytt matrial som jag tänkte att man skulle kunna lägga upp för beskådning. Ta det för vad det är.

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Nice!
Jag älskar orange. :)

Medlem sedan juli 20023 617 inlägg

Kul, mera!
Geten är ju underbar! :bire

Medlem sedan nov. 20014 054 inlägg

Har också någon förkärlek till Orange..

Enkelt, men Finfint! :)

Medlem sedan juli 20011 304 inlägg

Några av dom där är så tilltalande att jag skulle kunna tänka mig att köpa dom om dom fanns som planch :)

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Mycket najsiga! (y) (y) (y) (y) (y)

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Imponerande! Upp med en hemsida liksom den andra Lindström https://www.bonton.se
Det är dina alster värda.

Vilken respons. :)
Tack så jätte mycket för alla svar. Jätte roligt.

Sen håller jag på just på och jobbar på en hemsida som är , eller var meningen att den skulle upp i dag, torsdag. Men jag får skjuta upp det hela tills i helgen.

Men dom som nu är intresserad, så är adressen som följer:
http://www.livohelvete.se

Eller så tar ni och dumpar ett m@il ( info@livohelvete.se ) så får ni ett sött meddelande när siten är uppe för beskådning.

// Lindström.

Ps..JON: En webshop är på gång. Så är det så att du är sugen på en planch, hojta till så ska vi se vad vi kan greja.

Medlem sedan feb. 20022 594 inlägg

Jag skulle nog faktiskt också vara intresserad av att köpa en liten tavla. :) Då på den andra bilden.

Riktigt snyggt.

Ekström skrev:

Jag skulle nog faktiskt också vara intresserad av att köpa en liten tavla. :) Då på den andra bilden.

Riktigt snyggt.

Klart du ska ha en tavla, eller plansch. :)
Jag har klottrat ner ditt önskemål så hör jag av mig när jag har fått lite mer uppgifter på det hela. Har lite på gång nämligen.

Medlem sedan feb. 2007161 inlägg

Är också intresserad av att köpa tavla/plansch. När är webshoppen igång?

Adestro skrev:

Är också intresserad av att köpa tavla/plansch. När är webshoppen igång?

Jag lär först av allt se till att få upp hemsidan. Och det ska väl ske till början av helgen är det väl tänkt ( morron fredag, lördag ). Men om vi säger att shoppen kan vara uppe till början av nästa vecka ( måndag, tisdag ) så har jag inte tagit i allt för mycket iallfall. :)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Kanongrejer! Du har talang. :)

Ritar du i Illustrator?

silfver skrev:

Kanongrejer! Du har talang. :)

Ritar du i Illustrator?

Roligt att hålla på. :)

Nä, jag använder mig faktiskt av papper och penna ( Tusch ). För att sen scanna in det hela i Photoshop. Där jag sen gör lite berarbetningar för slutfinnischen.

Vissa arbeten gör jag direkt i Photoshop, men till 95% så är det jag gör, gjort från papper och med tursch.

Funderar ev på att skaffa mig en hyffsat ritplata för att underlätta det hela. Men är inte rikigt säker på hur jag ska göra än. Tror nämligen att resultatet inte blir det samma som att jag som nu, gör mitt jobb på vanligt papper för att sen scanna in arbetet. Än om jag skulle sitta och rita direkt på en ritplatta.

Men... som sagt, jag har inte rikigt betsämt mig än hur jag ska göra.
Så fram tills jag har bestämt mig så får det blir som jag alltid har gjort. :)

Medlem sedan mars 2001363 inlägg

Lindström skrev:

Funderar ev på att skaffa mig en hyffsat ritplata för att underlätta det hela.

Kul. Bra ritplattor är så dyra är det värsta. Om du ändå ska köpa en så skicka en till mig också ;)

Prometheus skrev:

Kul. Bra ritplattor är så dyra är det värsta. Om du ändå ska köpa en så skicka en till mig också ;)

Ja, jo...ska man ha tag på något rikigt bra så kostar det väl därefter är jag väl rädd för. Men det finns ju shyssta ritplator för ett par tre tusen om det skulle vara så.

Men...tja...ja... jag vet inte hur jag kommer att göra. :l

266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
131 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)