Håller med wally_91. Det ser ut som en bakgrund som ingår i Vistas originalutbud. Men det är stiligt! Jag antar att du komprimerat bilden rätt hårt, för man ser väldigt tydligt "gradienten". Snyggt i alla fall.
Självklart ska du förstora bilden till dess originalstorlek.
Det blir samma sak när man arbetar i Photoshop, dvs bilden blir sämre när den inte är i rätt (tänkt) storlek. Problemet syns tydligt när man arbetar med linjer.
Jag kör iofs inte med den bilden, jag ville bara visa ungefär hur den passar med standardtemat i Vista, eftersom det spekulerades ovan om att den kanske är för mörk :)
Utseendet på skrivbordet, kommer det att vara standard på Vista?
Jag tänker närmast på sakerna till höger på bilden, de med bl.a. datum och klocka.
Det kanske redan finns en tråd om Vista och dess innehåll redan?
Utseendet på skrivbordet, kommer det att vara standard på Vista?
Jag tänker närmast på sakerna till höger på bilden, de med bl.a. datum och klocka.
Det kanske redan finns en tråd om Vista och dess innehåll redan?
Jag kör färdiga versionen av Vista (lagligt) och de saker jag har till höger följer med i Vista som standard, även om de inte visas direkt efter installationen. Direkt efter installationen tror jag du har Kalender, Slideshow (med bilder) och RSS feeds.
Jag kör färdiga versionen av Vista (lagligt) och de saker jag har till höger följer med i Vista som standard, även om de inte visas direkt efter installationen. Direkt efter installationen tror jag du har Kalender, Slideshow (med bilder) och RSS feeds.
Nja, det vetifan om jag vill hålla med om. Det är nog mer en fråga om datorns humör... Har också laglig Vista genom jobbet, och på lappisen visades det du sa i sidebar'en, men på min stationära sket den fullständigt i att starta sidebar'en alls :P
"3D-grejset" som någon här ovanför kallade det heter Aero och är enligt mig - tillskillnad från många andras åsikter - grymt snyggt. Tummen högt upp i det blå för 3D-Flip och transparenta namnlister med blurrat underlag. (y) :birp