Enkel, Stilren och jävligt Snygg!
Vad tycks?
7 svar · 622 visningar · startad av echoSwe
Själva formen är helt OK. Jag vet inte om bara jag själv har lite emot blått och grönt tillsammans. Men den är enkel att navigera i .
Är det helt eget är det mycket imponerande.
Min första tanke: Yes! Du har äntligen gjort klart designen till min nya portfoliosida - tack! :birp
Skitsnyggt, Henke! Jag tycker det ser nyskapande ut, enkelt och riktigt snygga bilder. Synd att du inte tagit dem själv. :)
Lasp skrev:
Själva formen är helt OK. Jag vet inte om bara jag själv har lite emot blått och grönt tillsammans. Men den är enkel att navigera i .
Är det helt eget är det mycket imponerande.
missade du den bifogade bilden? :)
richardjoha skrev:
missade du den bifogade bilden? :)
Det kanske är bättre att länka direkt till bilden: http://www.talkfreelance.com/viewImage.php?imageID=498&fullsize=true
Det ser helt ok ut i vart fall. :)
Japp, missade helt! Förlåt.
Nu har jag sett bilden och jag tycker att det är en häftig start på en websida.
Kanske skall texterna hållas så kort som möjligt.
Tjena alla och tack :)
Ja, jag kom på den här helt själv. Satt och funderade på hur man enklast skulle göra något stilrent, och då tänkte jag på att 4 kolumner med bilder i med någon slags avgränsning mellan hade varit snyggt.
Daniel: Haha, jasså du vill ha den? Ja, du kan ta den om du vill, men jag kommer kanske använda den själv sen. Jag har faktiskt tagit "photography"-bilden själv, men ALLA har inte kameror för 17 000 ;). Hehe, men snart så! Problemen är alltså att jag inte har en studio att lägga saker i så att jag får svarta/vita bakgrunder eller en digitalkamera.
Sedan måste man ju ha en mer konventionell layout för att visa längre texter, men det här är en början i alla fall; kanske som en splash-screen fast med text ^^.
Lasp: Svarade på du min hemsida - https://www.haf.se? I så fall tack för den kommentaren ;). Jo, jag har inte sett en sådan här layout på någon annan sida, men det är oundvikligt att den liknar vissa då det egentligen är ett ganska enkelt upplägg.