webForumDet fria alternativet

vad göra mer?

Design & grafik

1 svar · 286 visningar · startad av somekind

Medlem sedan okt. 20058 inlägg
Frågan#1

Nu har vi gjort klart vår nya sida men vi vet inte om de är nåt som saknas på den som borde läggas till eller tas bort

Dannes Design

nåt som borde ändras eller vad tycker ni om designen?

Medlem sedan okt. 2002170 inlägg

designen för ditt ändamål tycker jag ser hyfsad ut. men..

- gah! ingen brödtext framför en bakgrundsbild! och ändra <hr> taggen till <hr noshade height=1>. nu ser den 90-talig ut.

- sysslar ni med 3D också? klotet med taggar längst uppe till vänster i översta ramen ser högst bekant ut. under "Skyltar" finns ett par trevliga saker, men bakgrundsbilderna - de abstrakta 3D-modellerna - har ni verkligen likväl gjort dessa? det ser inte särskilt snyggt ut att kopiera material.

- vad föreställer förstasidans bild till vänster i mittersta ramfönstret?

- högerklick ger mig en varning om att inte sno koden, samtidigt som (c) finns överallt. övertydligt budskap - med tanke på att ni inte har något heligt javascript så finns det väl ingen anledning till att ha högerklick-varning? det är f.ö mycket enkelt att komma förbi högerklicka-skyddet.

- själva huvudramen är för liten i höjd. uttöka höjden en aning.

Demands to make a bannerexchange with me:

1. You have to recive atleast 40 visotors/day
2. Your layout looks good
3. The content of the site is not crap

är du seriös? du länkar till din egen banner och ställer krav på den som länkar till din sida att ha en bra layout och 40 besökare per dag? lägg ner det och gör en invit istället för att avskrämma.

- vad är syftet för sidan? för privat bruk eller arbetar ni för näringslivet?

fan vad brutal jag är.
du har gjort en hyfsad sida somekind, men har enl. mitt tycke en del plock kvar!

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)