Jag har gjort en liten video
Kul - för dig. Ett hett första tips skulle kunna vara att göra ett tutte som bara visar rätt steg, inte en massa fippel på vägen med felmarkeringar osv. ;)
6 svar · 700 visningar · startad av walter groupius
Jag har gjort en liten video:
http://www.hoglind.org/blog/index.php?p=92
Jag har funderat på att göra fler i liknande stil.. har ni önskemål så är det välkommet. Ljud ska jag fixa såfort min mic återfinns. Kommer nog dra ner uppl senare med.
Har nån ett önskemål så kan jag göra en tutorial på det ..det var rätt kul faktiskt :) posta det i tråden isf.
Kul - för dig. Ett hett första tips skulle kunna vara att göra ett tutte som bara visar rätt steg, inte en massa fippel på vägen med felmarkeringar osv. ;)
Nice, men som hltm sa sa borde du gjort den cleanare, gor hellre 40 omtagingar som du inte visar for oss an att visa ett av dem forsta. Men nice satt, gor nu fler och kanske liiite mer avancerade sa man lar sig naget.
hltm skrev:
hehe.. ja jo, det är lite så det ofta blir när jag jobbar... men iaf. Är inte så "rakt på".
la till en ny...
tog bort dem.. ett tag iaf tills jag fått ner dem i storlek.. det var hemskt vad de drog bandbredd : )
Nu blev inte jag glad. :l