Frågan 11 mars 2005 01:33 #1 Jag håller på att göra om mina webbsidor och har börjat med fuglesang.se . Problemet är att jah har total torka på vilken färg jag ska ha på ramen (den gråa), jag har testat med olika nyanser av grått och blått utan att nå framgångar. Någon som har något tips?
Tengblad skrev:
Vit?
Då smälter den ihop med brödtexten, jag vill ha en markerad ram runt brödtexten.
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg
J. Rönnberg skrev:
Tengblad skrev:
Vit?
Då smälter den ihop med brödtexten, jag vill ha en markerad ram runt brödtexten.
Nu förstår jag inte, texten är la svart? För du menar väll den gråa bit som bl.a är under menyn?
Tengblad skrev:
J. Rönnberg skrev:
Tengblad skrev:
Vit?
Nu förstår jag inte, texten är la svart? För du menar väll den gråa bit som bl.a är under menyn?
Skyller på trötthet. Det jag menar är att om jag skulle ha vit färg skulle det smälta ihop med bakgrunden i mitten där brödtexten står.
Danny Medlem sedan juli 2004 12 913 inlägg tyckte fuglesang lät bekant på nåt vis... iaf, denna färgen kanske skulle vara nåt? kanske något mörkare iofs, vet inte...
Danny skrev:
tyckte fuglesang lät bekant på nåt vis... iaf, denna färgen kanske skulle vara nåt? kanske något mörkare iofs, vet inte...
Inte helt fel, ska titta lite närmare på det. Som sagt blir en mörkare nog bättre.
Sen förstår jag inte varför du skriver stavfel när det står helt rätt på själva sidan :h ;).
Danny Medlem sedan juli 2004 12 913 inlägg ...hehe... jaså, nä då tar jag tillbaka... ;) ...(förlåt men jag kunde inte låta bli att påpeka, stavfel på första ordet kändes illa :) )