Jag håller på att göra om min hemsida och undrar hur många färger det räcker, eller hur många det är för många. Nu har jag 9 färger och fast jag tycker om hur de ser ut tillsammans, tycker jag också att det är lite för mycket.
Jag vet att han i matrix kunde titta på sina skärmar och se kvinnan i rött, men tyvärr kan inte jag riktigt säga ifall det där ser snyggt ut tillsammans. ;)
Länka till sidan eller lägg upp en bild så vi ser.
Det beror på hur ofta du använder de olika färger och var de ligger på sidan.
Hör väl inte hit, men jag förstår inte varför du använder flash-överskrifter. Det är ju helt ologiskt? Pröva <h1>-elementet i stället? h1, h2, h3, h4, h5, h6.
Sen vad jag kan se så är det inte för mycket färger. Jag ser bara rött, blått och svart.
Även tre färger kan bli för mycket om dom blandas ologiskt.
I vänstra spalten, Om Mariel osv finns det väl standard för lästa respektive olästa avsnitt?
Håll det så neutralt som möjligt.
Gillar sidan som helhet. Den är bättre än den tidigare där du blandade in språktest osv på första sidan.
Ren start. Bra länkar bör det vara.
överskrifterna ska ändras senare. det är bara att jag inte haft tillräcklig tid och nu är det viktigast att jag har min "color scheme" (färgordning?) :)
jag har 2 färgar för länkarna, en för de olästa och en för de lästa, som ni kan se i .css filen i mitt första inslägg. lästa länkarnas färg liknar färgen i linjer i vänstra spalten.
250 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849