S stork Medlem sedan juni 2001 239 inlägg Frågan 18 sep. 2004 19:42 #1 Blev just helt ställd när jag inte lyckades invertera en markering i photoshop trotts att jag gjort det förut. Någon som vet hur man gör. Jag testade med bild --> justeringar --> invertera men då inverterades ju färgerna istället eller nått och inte markeringen.
N nordan Medlem sedan juni 2000 949 inlägg Kolla under markering på menyraden där finns något som man kan vända markeringen med om det är det du är ute efter.
På Eng
Select/Inverse
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Om du har markeringen aktiv (marscherande "myror" som en del kallar det för) så går du upp i menyn Markera och väljer Omvänd.
N nordan Medlem sedan juni 2000 949 inlägg Var det inte det jag skrev ;) Fast på Eng
N nkrantz Medlem sedan apr. 2002 830 inlägg Ctrl-Shift-I tror jag visst att det är...
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg
nordan skrev:
Var det inte det jag skrev ;) Fast på Eng
Eftersom frågan nämde svenska menyer så svarade jag med de svenska menyerna. Alla kan inte engelska eller har en engelsk version. ;)
S stork Medlem sedan juni 2001 239 inlägg Markera ---> Omvänd, och jag som var i redigera-menyn o snurrade. hehehe. Tack alla som hjälpte mig med mitt problem.
Föresten. Hur avlutar man trådarna? Kan ju vara tacksamt för andra att veta att min trubbel är löst.
Peeer Medlem sedan mars 2002 5 907 inlägg
stork skrev:
Föresten. Hur avlutar man trådarna? Kan ju vara tacksamt för andra att veta att min trubbel är löst.
Klicka på "Acceptera som slutgiltigt svar" längst ner till höger på det inlägg som du anser vara det med det rätta svaret.