Satt för några dagar sedan och pillade lite med en bild. Funderar på att göra om "vattnet" så att det blir en lite svagare spegelbild istället. Men annars är den väl ganska komplett.
Några kommentarer?
En tanke är att skippa mönstret i solstrålarna. Eftersom ingen annan del av bilden har liknande mönster så kändes det lite fel. Eller fel och fel, det passade inte in, snarare.
Det har du rätt i, den är lite oval!
*Skriver upp på att ändra listan*
:)
Tengblad: Jaså, nu har vi en mönstergillare här också. ;) Jo, jag gillar också mönstret på ett sätt men som Dryden sa, det är ju inte säkert det passar in. Iof är meningen med mönstret i solstrålarna att bryta övriga mönster lite grann, som lite "dis" på himlen. Men jaja, får testa på! :)
Gillade inte den bruna nyansen som är själva berget/staden, sen tittade ajg för mycket på den "knottriga" horisonten.. visst skog kanske det är med olika höjd på topparna men nja,, jag vet inte.
Jo, tanken är att det ska vara skog. Men den ska ordnas lite bättre. Gjorde bilden på den bärbara med "styrkulan" så jag var inte så stadig på hand när jag gjorde den. :p
256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25