Leon »
Hur vill du att vi ska göra när vi uppdaterar tomten?
wF city fortsättning...
317 svar · 20 031 visningar · startad av Thorsander · sida 13 av 16
Frågan, av Thorsander
Tråden wF city utmynnade ju inte i något (verkar det som) - men jag är fortfarande tänd på idén. Tänkte att vi flyttar tråden hit då det faktiskt handlar mer om Grafik i kombination med webben än om wF café. Är det någon som skulle kunna tänka sig att koda "administrationssidan" - alltså en sida där alla kan ladda upp sitt b
Läs frågan i sin helhet →Web-Tor skrev:
Leon »
Hur vill du att vi ska göra när vi uppdaterar tomten?
Man ska kunna logga in och uppdatera, men den funktionen är inte inlagd än, tyvärr. Om ni vill ändra något så kan ni för tillfället följa samma procedur som vid uppladdning av ny tomt, så kommer jag själv att ändra det åt er.
Bra, för det är så jag gjort än så länge. ;)
Kanske dags att uppdatera copy-informationen:
The wFc pixel town website is optimized for Internet Explorer 5.x and later.
Due to heavy traffic and lagre images - please be patient while load is in progress.
(we recommend you using broadband connection for fastest access)
wFc © copyright 2004 | All rights reserved | SWEDEN
:e
Kan tyvärr inte ändra något angående webbläsaren ( :e ), men året kan jag ändra i alla fall. :p
LeonL skrev:
Kan tyvärr inte ändra något angående webbläsaren ( :e ), men året kan jag ändra i alla fall. :p
Okej? :p Nu väntar jag bara på att mitt bidrag ska bli godkänt. :e La upp något temporärt som jag kan bygga vidare på senare.
Heh, gillar bilen i gropen :) Snyggt! (y)
Som lite teasing kan jag säga att det framöver ska vara möjligt att klicka på en tomt, och sedan lägga till kommentarer till den tomten. Prioriteringen nu är dock lagd på administrationen och inloggningsfunktionerna. :)
r\ Jag ska förresten flyga i morgon på morgonen och på eftermiddagen, så räkna inte med några uppdateringar förrän framåt kvällen.
Bra jobbat Leon! (y)
Om någon behöver Ipren-mannen så är han här.
Hoppas min osmakliga humor går igenom. :e
Pace skrev:
Hoppas min osmakliga humor går igenom. :e
Tja... min gick ju igenom... :e Ska vi vara grannar? :birp
bo bredvid kyrkogården så kan det vara en likbil där, verkar behövas :)
Jag tycker vi borde göra ett nytt distrikt för såna "hus".
För barnens skull... hehe
Namn förslag (ifall det går igenom)?
silfver skrev:
Tja... min gick ju igenom... :e Ska vi vara grannar? :birp
Äsch, vi fick xhtml-sympatisörer mellan oss... Kanske jag ska rikta pickadollen i en annan riktning och öka på antalet nedgrävda hos Web-Tor? :e
Hur som helst, detta är ju skithäftigt. Synd bara att jag är så fruktansvärt värdelös på att pixla. Men jag ska återkomma med något mer kreativt än massavrättning och fallossymboler i en avlägsen framtid. :e
Snakes skrev:
Jag tycker vi borde göra ett nytt distrikt för såna "hus".
För barnens skull... hehe
Namn förslag (ifall det går igenom)?
Red Light District. ;)
det är typ ingen som tänkt på att rita skugga :) bara den där sektskylten har skugga :) jaja, får bli till nästa uppdatering...
Danny skrev:
det är typ ingen som tänkt på att rita skugga :)
Jag kom på det igår kväll men har inte hunnit ladda upp en ny version ännu. Ska fixa lite annat samtidigt.
Finns det ingen "skyldig", eller någon annan duktig pixlare som kan ge kolon-älg ett minnesmärke eller begravning på kyrkogården, om han är död! vill säga... ?
Eller man kan kanske inte rota på någon annans tomt?
Får sån lust att hänga upp en fågelholk i trädet...
tanten skrev:
Får sån lust att hänga upp en fågelholk i trädet...
nej, lägg av, det är ju mitt koncept :)