Undra om det ens är lönt att posta här, verkar ju inte vara den mest välbesökta avdelningen. Nåja, jag gör ett försök. :)
Min lillasyster ska någon gång nästa vecka flytta hemifrån till en lägenhet tillsammans med pojkvännen. Som inflyttningspresent hade jag tänkt ge dem en tavla samt 6 st muggar med älg- och sverigetryck (som syrran förresten gett till mig på min födelsedag). Tillbaka till tavelmotivet. Bra/dåligt?
Undra om det ens är lönt att posta här, verkar ju inte vara den mest välbesökta avdelningen. Nåja, jag gör ett försök. :)
Min lillasyster ska någon gång nästa vecka flytta hemifrån till en lägenhet tillsammans med pojkvännen. Som inflyttningspresent hade jag tänkt ge dem en tavla samt 6 st muggar med älg- och sverigetryck (som syrran förresten gett till mig på min födelsedag). Tillbaka till tavelmotivet. Bra/dåligt?
Måste säg att jag gillar den skarpt. Men här kommer lite kritik.
1. Tjej huvudets hår kan jobbas på lite för att försöka att inte få det så platt. Specielt upp till.
2. Ena stjärnan är lite väl nära tjejhuvudets hår. Flytta ut den lite.
3. Tänk på hur du placerar utstjärnorna så att de ligger någerlunda lika i placeringen mot repektive huvud.
4. De gröntukosa raka "grejerna" saknar lite av en "vanishing point". Typ som en horisont linje som de kommer ut från.
5. Du skulle kunna försöka göra två så kallade "fokus punkter" i bilden" Genom att låta de vågia linjerna mötas på två ställen och sedan sätta ett huvud över.
Ovanstådende är bara förslag. Bra jobbar. Roligt om det skulle bli lite mer liv i denna tråden.
Vilket program använder du? Illustraor? Freehand?
257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e