webForumDet fria alternativet

undelete

5 svar · 176 visningar · startad av cloud9

cloud9Medlem sedan sep. 20014 inlägg

Hej. Detta är första gången på webforum och här verkar det mesta lösa sig.
Efter ett 60-tal gånger då min son spelat spel och datorn hängt sig så att enda möjligheten har varit on/off så har nu cirka 2 Gb försvunnit från min HD. De flesta program samt ca.1500 bilder är borta. Jag hittade ett program "recovery98" på nätet och tankade hem demo't och lyckades hitta bl.a alla bilderna men kan ej spara ner dem om jag inte betalar $269.
Finns det någon som känner till ett liknande fast billigare program så blir jag :D

frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inlägg

Gjorde en snabb lite sökning på download.com, resultat:
här

Vet inte om jag vågar säga det, men det går att cracka demos(i regel) §e

/frankof (som inte vågar tipsa om astalavist.box.sk)

------------------
"Herre", sa hon.

SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Fy på sig frankof, nu kommer någon forumledare eller moderator att skälla på dig för att du sprider sånt på wF. :e

SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Förresten, Välkommen till webForum cloud9!

Tack för ett snabbt svar. Det ser mycket intressant ut. Meddelar resultat senare:D

Det va då själva f-n!!
Efter att ha sparat ner det som var allra viktigast, bl.a. foton,så har det blivit allt svårare att hålla datorn stabil.
Jag hängde på en gammal HD som jag sparade på men allt annat som fanns på datorn, som e-mail, adresser,osv, ville jag också föra över till min nya dator så jag försökte installera ett nätverkskort men trots att jag hade en CD med drivrutiner till detta kort så ville den ändå ha W98 CD:n. Vad händer då? Jo inte f-n hittade något på W98 CD:n så det gick inte.Jag installerade då om W98 men nu har den hängt sig på "Maskinvara och eventuella plug and play-enheterkonfigureras".
Efter omstart hänger den fortfarande sig på samma ställe. Hur kommer man nu vidare månne?? Hjälp önskas.

134 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)