webForumDet fria alternativet

Windows 2000 STOP: 0x00000007B

3 svar · 428 visningar · startad av Wertok

WertokMedlem sedan juli 200135 inlägg

Hej!
En vecka gammal dator, precis fått rätt på alla program precis tyckt att saker o ting skulle bli kul ige. Då händer det som bara inte får hända Inaccessible_boot_device viruskoll gör jag varje natt med uppdaterade definitioner så det tror jag knappt det är. Anledningen egentligen att jag skulle starta om datorn var att den gnällde på att det virtuella minnet var slut hmmm
Har en del program igång men inte mer nu än tidigare och det är ändå en P4 1,4 GHz med 384 Mb minne så den bordee kunna stå ett par dagar tycker jag. Hursomhelst någon som har något tips på hur jag kan få igång den igen utan att behöva börja om från början med allt vad det innebär?
Har provat det mesta redan tycker jag, starta om, starta i felsäkert läge, senaste fungerande konfigurationen inget verka hjälpa.
Trött på detta nu så någon som har mer ork och ideér är välkommen med tips.

ReeferMedlem sedan dec. 20002 114 inlägg

Vad var det absolut senaste som du installerade/gjorde innan det hände?

------------------

"Linux is not in the public domain. Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property sense to everything it touches."

\-- Steve Ballmer, Microsoft CEO

Jag avinstallerade HP CD writer

Alles ist gut!
Jag bet i det halsura äpplet o gav mig på att avinstallera/reparera win2k o det gick faktiskt över förväntan, endast två program som inte ville fungera så det får man väl konstatera att det var en lyckad reparation...
Tack ändå!

Genererad på 379 ms · cache AV · v20260730165559-full.f96bc7eb