EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg Jag har testat allt och är nu slut på idéer. Jag testade att starta upp datorn och bekräfta varje enskilld rad.
Jag kommer inte längre än till en fil vid namn "ATFSD.VXD".
Är det nån som har nåt insidertips... jag behöver min dator, mildt uttryckt! :-)
tack,
/ jakob
------------------
Never underestimate your opponents.
ReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg Kör en ominstallation rakt över din befintliga, att felsöka Win9X/ME är bara slöseri med tid ;)
Alla dina personliga dokument och inställningar blir kvar.
------------------
Om jag ock vandrar i dödsskuggans dal, så fruktar jag intet -ty jag är dalens största djävul!
EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg ok, filen ovan kommer från pcmaclan och det tänkte jag avinstallera nu. grejen är att samma fel "bara kom av sig själv" för exakt två år sedan.
Kan det ha med datumet och modemet att göra!?! Inte för jag använder modemet men det finns ju där och alla drivrutinerna laddas ju varje gång... jag syftar på en notis i måndagens computer sweden.
Grejen var att förra gången försvann det av sig själv efter några dagar och jg vet inte varför. denna gången stängde jag av datorn för at en elektriker skulle koppla in lite extra kontakter och bröt strömen. straffet blev att jag inte kunde starta sedan!
Jävligt öken... återkommer...
------------------
EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg He... jag avinstallerade pc maclan och nu fungerar datorn igen!
Rätt sanslöst egentligen men jag ska inte klaga, time to work! :-)
------------------