SweyMedlem sedan apr. 20003 971 inlägg När jag väljer att öppna en fil från dess aktuella plats stängs webbläsarfönstret och filen laddas ned i ett nytt nedladdningsfönster. Detta är väldigt irriterande. Är det en bugg i IE 5.5 tro? Finns det någon fix?
------------------
- Swey
Projekt wF PHP
bughawkMedlem sedan juni 20001 839 inlägg Har samma problem (tror jag)..
Ex:
Jag surfar på cdnow.com och har klickat fram ett album och klickar på ett sample, varpå det laddas in och RealPlayer startar, och webbläsaren stängs INTE ner.
Däremot;
Och jag surfar på ovan nämnda site, men öppnar ett nytt fönster för ett album, och sedan försöker lyssna, ja då ryker det nya fönstret!
En av många IE 5.5 buggar... Tänker nedgradera...
------------------
Mvh Yrin Eldfjell
SweyMedlem sedan apr. 20003 971 inlägg Så är det nog! Det stängs om det är ett nyöppnat fönster som filen ska öppnas i. Men ändå så irriterande.
Finns en hel del buggar i den tidigare versionen också så det är inte lönt att nedgradera.
------------------
- Swey
Projekt wF PHP
fick detta av en kompis för ett tag sen...
-->Klipp<--
...ie 5.5 är tydligen inte stabil nog att vara med i win2k.. trots att den är med i ME. En win2k chef kommenterade detta med att han inte gjorde något leksaks os. 
-->Klipp<--
------------------
____
MVH
/C
JoakimEMedlem sedan feb. 20003 257 inlägg Hmm, jag har inga utav de probb ni beskriver 
Win2k Pro med IE 5.5
------------------
The ruler of Heck
SpenderMedlem sedan juni 2000468 inlägg Tycker IE 5.01 med SP1 funkar riktigt bra, varför inte nöja sig? 
------------------
Joakim Rosenqvist
SweyMedlem sedan apr. 20003 971 inlägg Rikard? 
------------------
- Swey
Jag gör vad jag själv vill...