alanMedlem sedan sep. 200279 inlägg På sistone börjar mina vänner klaga på att de får meddelande så fort jag loggar in mig på MSN, addade mig själv och såg att det stämmer. Varje gång jag loggar in får jag detta meddelande:
Ladda ner din, vinna iphone https://www.winwaga.com
Jag har prövat att byta lösenord, det hjälper ändå inte, också prövat att logga in mig med ett annat msn-konto och det funkar utan problem... någon som har några tips vad jag kan göra?
SharkieMedlem sedan okt. 20031 001 inlägg Låter väl som nåt trevligt virus/trojan/skräp/dammtuss.
Bara att sparka igång antivirusprogrammet och scanna runt lite, leta reda på nåt bra program för adware också så ska du nog se att problemet snart är borta.
Om inte annat (och kanske också) installera om messenger ordentligt.
alanMedlem sedan sep. 200279 inlägg Tack för svaret, hade redan gjort det när jag startade tråden. Jag har gjort om det igen och fortfarande samma problem. Har försökt med andra datorer och får fortfarande samma meddelande.
Någon som vem vad det kan vara för något? Kanske mitt konto har blivit "kapat"?
LoLoMedlem sedan feb. 20072 750 inlägg Wäll.. Tänkte just fråga, har du bytt msnlösenord, men det hade du ju redan provat.. så.. hum, då blir följande, hur och/eller var bytte du lösen, på Microsoft Passport då eller på hemsidan, eller annat sätt? Det ska ju hjälpa, gjorde du som följande? Har inte själv använt MSN, på ett tag, så man har ju glömt bort lite.
Kollat attachments på dina andra mail? Det kan vara något liggande som du glömt bort, kollat mappar, skräp osv?
Steps to Change Your Microsoft MSN Password
\* Login to Microsoft Passport
\* Go to the Microsoft Passport Network: Account Services
Home page
* Select the Credentials menu
* Select Change your password
* Enter your old MSN password
* Enter your new password
* Enter your new password again
* Press <Continue>
* Enter an alternate e-mail address, if you have one
* Enter your alternate e-mail address again, if you entered it above