nu vet jag inte om jag har plaserat denna rätt, men dycker Silfver upp så vet jag att det var fel, hur som haver. Om man lyssnar på musik samtidigt som man spelar spel på internet så hör man både musik ock judefekter. Det blir jobbigt efter ett tag så finns det något sätt som man kan stänga av allt ljud från internet ?
...det borde finnas något plugin till Firefox som gör att man kan fimpa ljudet? Skulle behövas för en sida jag brukar kolla går det inte att stänga av ljudet på.
...det borde finnas något plugin till Firefox som gör att man kan fimpa ljudet? Skulle behövas för en sida jag brukar kolla går det inte att stänga av ljudet på.
Synd :( funkar kanske inte på just den webbplatsen, men youtube, myspace och liknande fungerar den ju, för mig fungerar den, märkligt.. hittade här en förklaring iaf.
Reviews for Stop Autoplay skrev:
While it doesn't work universally with all types of media on the web, it does handle embedded windows media player object well, which is what I needed it for. It was annoying to visit a frequently updated blog that had a streaming *.asf video post set to autoplay and this let me play it when I press play instead of having it autoplay. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/reviews/display/1765
133 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.25f56b17