Hejsan!
Något mäkta märkligt hände mig idag, jag fick upp en liten varning från SpyBot som håller koll på lite ditt som datt i datorn att det hade ändrats i mina registernycklar, värdena i Extension Manager har blitt raderade.
Minns inte det exakta felet då jag blev väldigt irrterad över att jag inte kan öppna några filer, kan inte ens komma in i utforskaren osv osv.
Jag kan dock starta program via kör om jag skriver in den exakta sökvägen, att bara köra 'C:\' funkar inte.
Frågan är ju då, kan man fåtag på en fil som åtgärdar mitt problem?
Detta är första gången jag råkat ut för något liknande, faktistk så är det första gången jag fått något strul med datorn någonsin.
Jag kör win98 på denna burk, har ingen möjlighet att köra något annat då hon inte är allt för stark och jag installerade win98 för många herrans år sedan och har inte kvar någon skiva. Så om någon vet hur man kan åtgärda detta eller kanske sitter och klämmer på en fil man kan använda så vore jag evigt tacksam för all hjälp jag kan få.
Tips om att byta OS och liknande undanbedes då varken jag eller burken har råd att köra det :D