webForumDet fria alternativet

problem med windows, hjälp tack!!

3 svar · 363 visningar · startad av hjarterkung

hjarterkungMedlem sedan mars 2005168 inlägg

hej
jag har en del problem jag skulle behöva svar på!

mitt internet kopplar ned sig hela tiden. jag har bbb 24mbit!
efter 10 minuter ungefär så försvinner internet och det enda jag lyckats göra för att få tillbaks det är att starta om datorn. har prövat starta om modemet kolla sladdar m.m.

jag har sökt igenom datorn med flera virus och trojan/mask/monster program så den är ren och fin!! registret är rensat och datorn är defragmenterad men ändå....

jag kollade i loggboken och fann dessa fel

1. under program så fanns varningen
---
Registerinställningar för användaren KUUS\Oskar sparades medan ett program eller en tjänst fortfarande använde registret under utloggning. Det minne som användes av användarens register har inte frigjorts. Registret kommer att tas bort ur minnet när det inte längre används.

Detta kan ske när tjänster körs under användarkonton. Försök konfigurera tjänster som att de körs antingen som lokal tjänst eller nätverkstjänst.
---

2. under program fanns felet
---
COM+ Event System upptäckte en felaktig returneringskod under den interna bearbetningen. HRESULT var C0000005 från rad 44 av d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Kontakta Microsoft Support och rapportera det här felet.
---

3. under system fanns felet
---
Följande start- eller systemstartdrivrutin(er) avbröts på grund av fel under start:
d347bus
----

vad skall jag göra?
tacksam för hjälp!!

RobertMedlem sedan dec. 1999167 inlägg

Har själv haft lite problem med BBB, mina problem berode på min brandvägg. Testa att frånställa din brandvägg och se om det hjälper, om det gör det handlar det om inställningar i din branvägg ( jag kör med Norton internet security)

hjarterkungMedlem sedan mars 2005168 inlägg

jag kör med windows brandvägg och problemet uppstod idag och jag har inte gjort några inställningar i brandväggen så det borde inte va något problem

maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg

Följande start- eller systemstartdrivrutin(er) avbröts på grund av fel under start:
d347bus är Deamontools men kan va att du startat i felsäkert läge

129 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.fb544a5a
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)