webForumDet fria alternativet

Billiga program

6 svar · 334 visningar · startad av Mr Kross

Mr KrossMedlem sedan sep. 200230 inlägg

Är det nån som vet en bra adress till en sida där man kan köpa billiga program. Piratkopierade är inget hinder (om man nu får fråga det utan att bli bannad från WF). Jag menar, vafan. Vill man få tag på Photoshop 7.0 Svensk version måste man ju pynta ut med typ 11000 kr (!). Helt sjukt!!

MattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg

Jag menar, vafan. Vill man få tag på Photoshop 7.0 Svensk version måste man ju pynta ut med typ 11000 kr (!).

Paint Shop Pro 7 kostar 1000 kr. Det borde du ha råd med? Man behöver inte köpa det dyraste programmet på marknaden..

NicrosoftMedlem sedan dec. 19995 718 inlägg

Väntar på slakt av inlägg §e

CyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg

Får jag bara påminna om att piratkopiering är olagligt. Har du inte råd med ett program så får du väl börja spara då, eller köpa något som passar din plånbok bättre.

Se detta som en varning och jag ber dig läsa wF:s Förhållningsregler där det bland annat står du genom medlemskap på wF accepterar att inte tillhandahålla eller tillgodogöra sig upphovsskyddat material (däribland inkluderas till exempel det du nyss frågade efter).

/Moderatorn

SimpaMedlem sedan aug. 20002 992 inlägg

Där kom den! ;)

Mr KrossMedlem sedan sep. 200230 inlägg

Flåt... :((

EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg

Välj era ord! :-)

Det är inget fel på tråden eller innehållet. Man måste bara välja sina formuleringar.

Billiga program är det inget fel på. Det går till exempel att köpa en scanner för en billig penning och få med Photoshop LE, Limited Edition. Den versionen är svag på CMYK hantering och möjligen lite annat, men det är funktioner som en normal hemma användare inte har nytta av i alla fall!

LE är ett bra alternativ. Det finns säkert andra alternativ för just bildbehandling.

Vad gäller Office så är jag i starka funderingar på om inte hela vårt företag ska byta till StarOffice från Sun. Kostar 600 spänn och är kompatibelt med MS Office. (Access undantaget, vad jag vet.)

Microdatorn har haft artiklar om billiga program.

Stäng ej tråden.

133 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.3ab8d573
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)