Jag har fått jobb och behöver nu ordna upp min tid lite bättre än tidigare. Eftersom jag sitter vid datorn hela dagarna så hade det varit lämpligt med något program i burken som påminde mig när jag håller på att glömma.
Har ni några förslag på (gratis)program för en PC så skulle jag bli glad.
/webb
------------------
PPS = Programmering På Svenska
Outlook ?
------------------
Tech Support: "What seems to be the problem?"
Customer: "When I change my font sizes, the letters change size."
stoffe-2k,
Jag hittar inte Outlook i min dator :l Vet att jag donat med detta program någon gång förr. Var är Outlook gömt någonstans ( för det hör väl inte ihop med Express va? ).
/webb
------------------
JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg outlook är en del av office paketet..
outlook express är enbart mail och news medan outlook är almenacka, möteskalender osv osv också..
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.
CyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg Vet inte om det funkar men det finns ju ett program som man kan synka med sin Palm Pilot. Det är gratis så vitt jag vet.
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
Hmm... hittade Outlook till slut - bara för att finna att det saknade en del filer. Well, well det går väl att fixa antar jag.
Trodde nog annars att det skulle finnas en hel del program av den här sorten - åtminstone enklare varianter.
Tack för era svar
/webb
------------------
MattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg office-paketen har ju inbyggt reperationsprogram.. (iaf dom senaste)..
Varför installera ett enkelt program när du redan har ett fullständigt program i datorn? :)
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
Jag hör till dom som betalar mina räkningar med glädje, men dom vill hellre ha betalt i pengar.