Kalle MMedlem sedan mars 20041 936 inlägg Har internet explorer och jag försöker rensa "tidigare" men det ligger ändå kvar. Jag går in Verktyg/Internetalternativ och under fliken "Allmänt" väljer jag "Ta bort" . Det ligger ändå kvar i adressfältet sedan.
Har kört igenom med Ccleander men det hjälper ändå inte.
Vad kan jag göra?
Jesper TMedlem sedan nov. 20017 144 inlägg Sluta porrsurfa...
Skämt å sido. Kan du inte byta webbläsare? Det verkar som du har IE. Det finns ju bättre så att säga.
Kalle MMedlem sedan mars 20041 936 inlägg Pratar för dig själv :-).
Man måste ju kunna rensa tidigare och dom försvinner. Nån som vet?
Kan det vara så att du har bokmärken som pekar till sidorna du försöker ta bort?
Kalle MMedlem sedan mars 20041 936 inlägg Nej har inga bokmärken som pekar osv.
När jag klickar på pilen vid adressfältet så står det tidigare och där finns sidor jag inte får bort. Har rensat via Verktyg/internetalternativ och även provat trycka på kryssen i adressfältet vid varje url.
Vild chansning: Prova att starta regedit och sök efter adressen och se vad du hittar.
Kalle MMedlem sedan mars 20041 936 inlägg Hur startar man regedit? Jag har Ccleaner och Adaware.
Mvh
bossseMedlem sedan juni 2003772 inlägg Det är inte tidigare du ska rensa, som jag fattar det är det adressfältets adresser du vill ha bort.
Detta är en vanlig missuppfattning.
Gör följande: Klicka på startknappen, sedan Kör, skriv in ordet Regedit och klicka på Ok.
Tryck tangent F3, skriv in ordet typedURLs i sökrutan, klicka på knappen för att börja sökningen.
När sökningen stannat så ser du dina adresser i högra rutan, högerklicka för att ta bort de adresser du önskar.
Klicka åter tangen F3 och upprepa enl. ovan