webForumDet fria alternativet

Problem med Acrobat reader

7 svar · 997 visningar · startad av Webber2003

Webber2003Medlem sedan okt. 20031 113 inlägg

När man försöker installera den senaste versionen av detta program kommer följande meddelande upp och det går med andra ord ej att installera den, ej heller avinstallera den tidiga versionen.

Vad kan vara för fel tro och hur kan man åtgärda det?

bilden.jpg
Vatos LocosMedlem sedan mars 20051 070 inlägg

Webber2003 skrev:

När man försöker installera den senaste versionen av detta program kommer följande meddelande upp och det går med andra ord ej att installera den, ej heller avinstallera den tidiga versionen.

Vad kan vara för fel tro och hur kan man åtgärda det?

Har du provat att söka efter filen på hårddisken/CDn som efterfrågas?

Japp filen finns ej i datorn och någon cd har vi ej använt oss utav. Någon som har den filen?

LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg

Acrobat precis som många andra leverantörer av gratisprogram eller drivrutiner skickar med en mängd andra grejor.
I Acrobats fall är det bildvisning och bildhanteriongsprogram Prova att ta bort i tur och ordning.

Drar upp den här tråden igen då det åter har blivit problem med Acrobat reader.

Går jag in i Kontrollpanelen så finns det ingen knapp för att kunna avinstallera reader och jag har heller inte möjligheten att ladda hem den senaste versionen, i detta fallet kommer samma skylt som ovan upp.

stoffe-2kMedlem sedan apr. 200010 782 inlägg

Har för mig man måste ha cd/dvd-skivan med installations versionen i under uppgraderingarna.

Okej, försöker att installera version 7 igen men då får man information om att man har en bättre version i datorn. *hum*

Hur ska man bära sig åt tro?

DavlidMedlem sedan okt. 200725 inlägg

Ingen direkt lösning på ditt problem kanske, men man slipper massa strul o man använder Foxit Reader istället.

http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php

133 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.3ab8d573
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)