Alltså jag vet inte hur många gånger dom senaste dygnen jag varit på väg att hämta hagelbössan och göra mig olycklig på datorn...
Har blivit tvungen att formatera och installera om burken. Nu när jag äntligen börjar få fart på den och installerat allt mellan himmel och gjord så är det en sak som absolut inte fungerar - Windows Media Player!
Jag kan inte se strömmande filmer från nätet - varken via firefox eller internet explorer. Jag har win 2000 och har installerat media player 9, divx, directx och defilerpak (som jag haft tidigare). Har även Media player classic för att köra filmer "offline" och det funkar vad jag har märkt.
Men just .wmv verkar vara helkört. Har avinstallerat och återinstallerat alla jädra grejer jag kan komma på (ovan nämnda) men det är fel i alla fall.
Vad har jag missat?
Jättetacksam för hjälpen, annars finns snart en dator att köpa med cirka 400 ventilationshål i chassit.............
/red
I firefox får jag meddelande om att firefox.exe genererat ett fel och måste startas om, ie vill bara starta om och skicka en felrapport.