webForumDet fria alternativet

IE-problem: "sidan kan inte visas"

6 svar · 309 visningar · startad av ThACRoW

ThACRoWMedlem sedan dec. 2001314 inlägg

Har fått lite rapporter om att "sidan kan inte visas" dyker upp när folk besöker min hemsida, fast det inträffar bara på de sidor som innehåller mycket information.
Hela sidan laddas in och man kan se innehållet, men sen en halv sekund senare kommer felmeddelandet upp. Har läst lite kring problemet att det skulle vara en inställning i IE som har med säkerheten att göra?? men varför skulle IE blocka min hemsida såfort det kommer lite extra information att tanka hem?

PepeJeriaMedlem sedan feb. 2003774 inlägg

Lite svårt att lista ut vilket problem du har när du inte postar länk till din sida...

http://pamperz.kicks-ass.net

Sen ta "server"

bymarieMedlem sedan aug. 20022 436 inlägg

404 innan man ens kommer fram..

Erik JuhlinMedlem sedan maj 200010 687 inlägg

Server-sidan funkar, men den uppdateras hela tiden...
Och hur kan man ha banor som office, italy och militia på en server? :x

Erik JuhlinMedlem sedan maj 200010 687 inlägg

Jo förresten, för att se det rätta felmeddelandet gå in på Tools > Internet Options > Advanced och kryssa av "Show friendly HTTP error messages".

Men alltså, grejen är ju det att det funkar för MIG men när andra ska in och kolla så får de det felmeddelandet... det funkar med Firebird och andra webbläsare, men inte IE.

Prova gå in under "Members" och klicka på @^PamPerZ|-Anka-, det står "Click here". Där har jag hört att folk har problem att kunna visa sidan.

128 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.86db40fa
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)