vart kan man hitta svenska till office xp?
börjar bli lite desperat nu...
svenska till Office XP
15 svar · 292 visningar · startad av netfeed
Hur menar du mer exakt?
Det finns ju i office om man köper den svenska versionen.
har inte det
har engelksa
Då får du dessvärre antingen nöja dig med engelsk stavningskontroll eller kolla om det går att köpa till stavningskontroll för svenska till engelsk version. Jag misstänker att det inte finns så att man kan ladda ner det gratis. Det låter iaf inte som Microsoft om man säger så. ;)
Det kan du köpa av Microsoft.
Office Proofing Tools version 2002
http://shop.microsoft.com/Referral/ProductInfo.asp?siteID=10989
flyttar över tråden till "Kontorsprogram" forumet, där frågan passar bättre.
Väldigt få saker i livet e gratis. :stud
Får man fråga hur det kommer sig att du köpte engelsk version om du vill ha stavningskontroll på svenska? I den svenska versionen finns det till både svensk och engelsk. ;)
jag har engelskt 2000
har bara haft negativa resultat innan när man blandar "Svenska" program med "engelska" program
Så länge du installerar programmen i rätt mapp (dvs i "program files" för engelska os och "program" för svenska os) så funkar det helt okej.
Jag tycker att det låter som om SirPeter insinuerar att du har en piratversion av Office. Dessa insinuationer förekommer irriterande ofta här på wF och är ingenting att bry sig om. Visst förekommer piratkopiering, men många användare drar ofta väldigt förhastade slutsatser utan att ha några som helst belägg.
Du misstolkar mig Skarre. Jag var mest nyfiken på om det fanns nåt skäl som jag inte kände till.
Då ber jag om ursäkt. :) Jag står ändå fast vid de två sista meningarna i mitt inlägg.
Felpost (redigera-knappen är på tok för lik citera-knappen).