Det är inte var dag man har anledning att lägga in ett nytt konto i e-postprogrammet Thunderbird. Om det var så väl kanske man kunde komma ihåg hur man gjorde...
"Klar" blir ju aldrig aktiv! Hur gör jag??
4 svar · 868 visningar · startad av angelica
Det är inte var dag man har anledning att lägga in ett nytt konto i e-postprogrammet Thunderbird. Om det var så väl kanske man kunde komma ihåg hur man gjorde...
"Klar" blir ju aldrig aktiv! Hur gör jag??
Jag gissar du har provat klicka på "test".
Jag blev lite nyfiken, det verkar som thunderbird iallafall tidigare haft problem med att skapa konton som inte gick att verifiera.
Använder själv TB. Dels för att det inte är kommersiellt, dels för att det funkar bra - när kontona väl är installerade och funkar.
Men jag är också besviken över jiddret och problemen som uppstår ibland när man skapar nytt konto med TB.
Kontakta Bineros support. Kolla exakt vilka portar du behöver, vilken säkerhet (SSL osv), hur din anslutning ska autentiseras osv.
Det ser ut som om server-adresserna börjar med punkt eller komma, så ska det inte vara.
Det ser ut som om server-adresserna börjar med punkt eller komma, så ska det inte vara.
Ja, det är ju jättekonstigt, för nu när jag skulle göra om allt så fungerade det som om inget hade hänt... Märkligt!