Opera verkar funka bra till allt utom min internetbank på Handelsbanken. Någon som fått det att fungera? Använder senaste versionen.
Opera och handelsbanken
6 svar · 1 173 visningar · startad av xtreme
SEB säger att de inte stöder Opera, så där för jag använda IE.
Enligt SHB's egen info på webben, ska Opera fungera för privattjänsten
"Användarnamn", dvs varianten med engångskoder. Står visserligen att det gäller Windows XP med Opera 8, men det bör dom väl uppdatera fortare än dom hinner ändra i texten. ;)
Nordea stöder officiellt bara IE och Firefox, men det har gått strålande med Opera i flera år.
Alltså funkar det oftast med mer än vad bankerna säger - de vill väl bara hålla ryggen fri... ;)
Men om du har testat och inte fått det att funka är det ju en annan femma...
Funkar bra med engångskoder. Skulle tippa att engångskoder fungerar med vilken webbläsare som helst, så länge de inte utesluter vissa webbläsare genom sniffning eller nåt sånt.
xtreme skrev:
Opera verkar funka bra till allt utom min internetbank på Handelsbanken. Någon som fått det att fungera? Använder senaste versionen.
jag är inoggad på HB just nu med opera faktiskt... kör engångskoder för tillfället :)
Verkar som det går med engångskoder man jag kör ofta e-leg. Har för mig att man ska kunna ställa in i Opera som vilken läsare sidan ska tolka. Om man ställer in så att sidan tror det är IE borde det funka.